SEO

עשרת הטיפים החשובים ביותר ל- SEO שאתם צריכים לדעת

הרבה השתנה בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש, עם זאת, עקרונות יסוד מסוימים נותרים ללא שינוי.
לדוגמה, מיקוד למילות מפתח בכוונה היחידה לשפר את הדירוג האורגני כבר לא עובד עם מנועי חיפוש, אך בחירת מילות המפתח הנכונות היא עדיין חלק חשוב לפאזל.
מעבר לקבל מיץ SEO, מילות מפתח חושפות הרבה יותר על משתמשים ועל מה הם נאבקים.
עם כל כך הרבה טכניקות קידום אתרים, כמעט בלתי אפשרי לקבוע לאילו יש לדבוק ואילו ניתן להתעלם בבטחה.
האם בניית קישורים היא נחלת העבר? האם עליכם להקדיש את זמנכם ומרצכם לקידום אתרים בדף? איך אתה יכול לכתוב תג כותרת כדי להוביל את הדירוג שלך עם מנועי חיפוש? היכן מצטלבים SEO ומדיה חברתית?
וברצינות, מהם הטיפים הטובים ביותר לקידום אתרים שיובילו לתוצאות?
משווקי B2B ו- B2C רוצים יותר לידים לחיפוש, מכיוון שהם בעלי סיכוי להמרה גבוה פי 8.5X מאשר לידים יוצאים.

גלובל מש מציג 200 גורמי דירוג בגוגל.
גלובל מש רוצה להראות לכם את 10 הטיפים החשובים ביותר ל- SEO שאתם צריכים לדעת ברגע זה.
אם תתמקדו בטכניקות אלה בלבד, תוכלו בהחלט להעביר תנועה אורגנית יותר לבלוג שלכם ולשפר את דירוג החיפוש שלכם מבלי להסתכן בעונש של גוגל. שנתחיל?

1. הסר את כל מה שמאט את האתר שלך. מהירות דף היא גורם קריטי ב- SEO.

בעבר יכולת להתחמק עם אתר טעינה איטי. אני זוכר תקופה בה נאלצתי לחכות כ -5 דקות עד שאתר החדשות הפופולרי היה טעון במלואו.
אני בטוח שאתה יכול להתייחס לזה.
זו אף פעם לא חוויה טובה אבל זו נשיקת המוות בשוק של היום.
עמוד איטי יכול לתסכל את חווית המשתמש ובסופו של דבר להרתיע מאנשים לקנות את המוצר שלך.
נתונים של Loop Strange מראים כי עיכוב של כשניות בלבד בזמן טעינת העמוד יכול להוביל לאובדן של 7% בהמרות.

במוחם של קונים פוטנציאליים, אתר איטי הוא אתר לא אמין. פרק זמן.
מהירות הדף חיונית, הן למשתמשים והן למנועי חיפוש. לפי eConsultancy, "40% מהאנשים נוטשים אתר שנדרש לטעון יותר משלוש שניות."

ככל שעסקים מתוודעים יותר להזדמנויות לייצור לידים ממוקדים ולהגדיל הכנסות באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, יש ביקוש עצום למהירות.
לפני 10 שנים ב- 9 באפריל 2010, גוגל כללה את מהירות האתר כאחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר.
המשמעות היא שאם הדפים שלך איטיים, אתה נלחם בקרב מפסיד על רשימות אורגניות מובילות, ללא קשר לאיכות התוכן שלך או לעיצוב האתר המקצועי שלך.
היפטר מרכיבים לא חיוניים שמאטים את האתר שלך. אם אתה משתמש בוורדפרס, שקול לבטל את ההפעלה של תוספים שאולי התקנת והפעלת אך אינך זקוק להם בפועל.
כמו כן, הסר את סרגל הצד שלך והניח שם רק ווידג'טים חיוניים.
כדי ללמוד כיצד להפיק יותר ממנועי חיפוש על ידי שיפור מהירות הדף שלך, בדוק את הדרכים הקלות הללו להאיץ את האתר שלך.

2. קישור לאתרים אחרים עם תוכן רלוונטי.

קישור לבלוגים אחרים הוא קריטי לצמיחה, לרוב האנשים, קישור לדפי תוכן רלוונטיים וסמכותיים הוא רע מכיוון שזה מוריד אנשים מהדף שלך.
אבל, אני לא חושב כך. בניית קישורים נותרה חלק מהיסוד באסטרטגיית אופטימיזציה למנועי חיפוש חכמים. אני אוהב לטונות של אתרים ומקורות איכותיים, כולל התחרות הישירה שלי. למה? כי זה עוזר לך, הקורא שלי.
קישור החוצה שולח תנועה ניתנת למעקב, זה הופך את האתר שלך למשאב יקר יותר וניתן להרחבה. אם קראת את הבלוגים שלי, תבחין כי קישור לאתרים אחרים הוא המנהג שלי. בכל פעם שאני כותב פוסט חדש, אני מתייחס לאתרים אמינים אחרים, במידת הצורך.

אינך יכול לצפות לקבל מאחרים אם אינך מוכן לתת קודם. לדוגמה, אם אתה מחפש לקבל קישורים נכנסים מבלוגים סמכותיים, אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא להראות את נכונותך לקשר לבלוגים האלה מתוכן משלך.
כמובן, עליכם לקשר רק לדפי תוכן המציעים ערך עצום. זה נוהג SEO טוב. חשוב מכך, אתה יכול להודיע ​​למשפיע כשאתה מקשר אליהם, ואם הפוסט שלך הוא בעל ערך, הם יכולים לקשר אליך בחזרה, לשתף את הפוסט, או אפילו לשלוח אותו בדוא"ל לרשימת המנויים העצומה שלהם בדוא"ל. בניית קישורים כוללת גם איכות, לא כמות. תוכלו לבנות יותר אמון בנישה שלך אם יש לך כמה קישורים סמכותיים ולא תריסר קישורים באיכות ירודה.

3. כתוב תחילה לבני אדם, מנועי חיפוש שנית.

בזמן האחרון שמתי לב שיותר ויותר בלוגרים ויוצרי תוכן חוזרים לשיטה הישנה של קידום אתרים, שבה מילות מפתח שנועדו להביא לתוצאות חיפוש עולות על התכונות האמיתיות של תוכן מרתק, בעל ערך. אם זה אתה, זה בדיוק הזמן לשנות את הלך הרוח שלך.

אנשים רבים עדיין לא מנצלים מילות מפתח עם זנב ארוך, ומעדיפים במקום לנסות לתפעל מנועי חיפוש. זו הגישה הלא נכונה.
אל תעדוף מנועי חיפוש על פני בני האדם הקוראים את העבודה שלך. במקום זאת, כתוב תוכן למשתמש, לאנשים שיש להם עיניים לקרוא וכרטיסי אשראי לרכוש את המוצר שלך. עכבישים בחיפוש הם רק תסריטים – הם לא קונים מוצרים, הם לא עוסקים בך במדיה החברתית והם לא יהפכו ללקוח נאמן. הכל קרה כי משווק כמוך התלהב לעזור לאנשים. זה גם מה שמניע אותי – ואולי גם אתה.
אז מה המשמעות של כתיבה ראשונה למשתמשים לפני מנועי חיפוש? ובכן, זה פשוט.
תשכח מכך שגוגל ומנועי חיפוש אחרים קיימים כשאתה כותב. במקום זאת, צור תוכן שיעזור למישהו. זה ידוע כקופירייטינג SEO.
די מצחיק, כשאתה שם את המשתמשים במקום הראשון, אתה תכתוב תוכן מועיל שמנועי חיפוש יתגמלו מכיוון שמנועי חיפוש עוקבים אחר המשתמשים. זה לא להפך. במקביל, תשפר את חוויית המשתמש ותבנה אמון עם הקהל שלך.

4. עודדו אתרים אמינים אחרים לקשר אליכם.

במידה רבה, קישורים נכנסים הם עדיין אורך החיים של דירוג מנועי החיפוש. כשאתה משלב קישורים dofollow ו- nofollow, אתה מקבל פרופיל קישורים טבעי שאפילו גוגל יתגמל.
שיווק תוכן עוסק ביצירת תוכן איכותי ומרתק ויצירת אנשים את הצורך והדחיפות לקשר אליך ולשתף את התוכן שלך במדיה החברתית.
האם אתה יודע מדוע כל כך הרבה בלוגרים מקשרים לפוסטים שלי? הגורם הקובע ביותר בהצלחתי הוא שאני משקיע הרבה זמן, כסף ומשאבים ליצירת פוסט בודד או פיסת תוכן אחרת.
כמה מאמץ אתה מניח בעת יצירת "המדריך השלם לבניית המותג האישי שלך"? כשאתה בחזית הענף שלך, יוצר תוכן שימושי וקישור לבלוגים סמכותיים, תגלה שיותר אנשים יקשרו אליך באופן טבעי. זו המהות של בניית קישורים יעילה.

5. יש במקום ניתוח של אתרי אינטרנט בתחילת הדרך.

לאחר שהגדרת את יעדי אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך בבירור, אתה צריך תוכנה כדי לעקוב אחר מה עובד ומה לא. גוגל אנליטיקס, קונסולת החיפוש של גוגל ופתרונות תוכנה פרטיים אחרים לניתוח אתרים יכולים לעזור לך לעקוב אחר ההצלחה שלך. כלים כמו Crazy Egg מראים לך גם לאן המבקרים באתר שלך לוחצים ואיך הם מנווטים מהאתר שלך. עליכם להקפיד על ניתוחי רשת אלה, עוד לפני שתשלחו את המבקר הראשון לאתר או לדף הנחיתה שלכם.

6. כתוב תיאורי מטה ייחודיים ורלוונטיים לכל עמוד.

אחד הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים שרוב האנשים מזניחים אותו הוא תיאור המטא המעוצב היטב. התיאור המטא הוא החלק הראשון שאנשים רואים כאשר גוגל מגישה את הדף שלך לחיפוש משתמשים.
באופן כללי, ענקית מנועי החיפוש אינה אוהבת תוכן כפול. כן, ישנם מקרים בהם יש צורך לצטט פיסקה או משפט מאתר אחר (ולקשר חזרה למקור), אך אם פרסום תוכן כפול יהפוך לאורח חייכם, תמצאו את זה כמעט בלתי אפשרי להפוך לתיק – ארוך הצלחה לטווח.
באותה צורה, תיאורי מטא כפולים עלולים לגרום לך לצרות. אבל, גם אם לא תקבלו עונש מייד, עדיין אינכם מספקים חווית משתמש נהדרת.
אתה לא יכול לקבל את אותה תיאור מטה עבור דף שמדבר על שיווק בדוא"ל ודף בנושא מכירות. יש הבדל גדול בנושאים האלה ותיאורי המטא שלך צריכים לתקשר עובדה זו.
אם אתה משתמש בוורדפרס, אתה יכול לתקן תיאורי מטא כפולים על ידי התקנת חבילת ה- All In One SEO או התוספים של Yoast.
ואז בעורך הוורדפרס שלך, גלול מטה לתחתית הדף והוסף תג כותרת ותיאור מטה ייחודי.

7. השתמש בכתובות URL קריאות ומשמעותיות בלבד.

אם משתמשים אינם יכולים לקרוא או להבין את כתובת האתר שלך, גם מנועי החיפוש עשויים להתבלבל.
אמנם, כתובת האתר שלמעלה ארוכה, אך קלה להבנה, הן למשתמשים והן למנועי חיפוש. אין מספרים או תווים, מלבד המילים והנקודות.
התרחק מכתובות אתרים של דפים כאלה: https://www.xyz.com/article/242831
זכור, מנועי חיפוש עוקבים אחר משתמשי החיפוש.
בעידן זה של אבולוציית חיפוש, עכבישי חיפוש הם עדיין תוכניות, ולא בני אדם. עליכם להדריך אותם בהתאם.
מה שאנשים צריכים לעשות וגם מה שבסופו של דבר עשיתי. הוא שרק 2-4 מילים ייכללו בכל כתובת אתר.
זה הופך את ה- URL לבלתי נשכח למשתמש, ידידותי למנועי חיפוש וקל להקליד.

8. בנה תנופה באמצעות אותות חברתיים.

מדיה חברתית היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית SEO וסימני חיפוש חשובים. אתה צריך להתמקד בהגדלת שלך.
נכון שגוגל לא הוסיפה איתותים חברתיים לגורמי האלגוריתם שלהם, אך מנסיוני האישי אומר שאותות חברתיים משפיעים על דירוג מנועי החיפוש.
אתם לא מאמינים לי?
ובכן, מספר מחקרי מקרה הוכיחו את ההשפעה של שיתופים חברתיים, לייקים, ציוצים וסיכות חברתיות על דירוג מנועי החיפוש.
כדוגמה, מוז התחיל לדרג בגוגל כ"מדריך למתחילים "לאחר שמגזין Smashing צייץ את המדריך. דירוג החיפוש של שרושטי השתפר מדף 400 לדף 1 בגוגל עקב מדיה חברתית.
אם אתה רוצה לקבל יותר איתותים חברתיים, החוקים לא השתנו. הנה הסיכום:

  • צור תוכן שימושי הראוי לשיתוף בין פלטפורמות המדיה החברתית שלך.
  • הוסף כפתורי שיתוף לפוסט שלך והפך אותם לגלויים.
  • עודדו אנשים לשתף, בבקשה מהם לעשות זאת.
  • מארחים תחרות מדיה חברתית כדי לקבל יותר שיתופים.
  • ציין וקשר למשפיעים / משתמשי כוח במדיה החברתית בפוסט שלך והודיע ​​להם.
  • … וכל כך הרבה יותר. המדיה החברתית עומדת לרשותכם. השתמש בו, והשתמש בו היטב.

 

9. השתמש במילות המפתח הנכונות בתמונות שלך.

תמונות חשובות באופטימיזציה למנועי חיפוש. גוגל הקדישה חלק שלם מתוצאות החיפוש לתמונות. זה אמור לספר לך עד כמה ענקית מנועי החיפוש מתעסקת בתמונות.
כאשר משתמשים מחפשים תמונה מסוימת, מה הם מחפשים? מילות מפתח.
מסיבה זו, עליך להשתמש במילות המפתח הנכונות בשמות התמונות ובטקסט הנלווה (כמו הכיתוב). כמובן שזו לא הרשאה לעסוק במילוי מילות מפתח.

עם זאת, אם התמונה שלך היא של "כובע של נשים כחולות", אל תתן את התמונה שלך "לחץ כאן כדי לקנות כובע."
זכרו תמיד כי באופטימיזציה למנועי חיפוש, הרלוונטיות חשובה יותר מיצירתיות או פיקחות.

10. צור ופרסם תוכן ייחודי באופן עקבי כדי לשפר את הדירוג שלך.

על פי המכון לשיווק תוכן, הפקת תוכן ייחודי ומרתק מהווה אתגר עבור מרבית המשווקים. בין אם אתה משווק B2B או B2C, אתה צריך להיות ממושמע בכל הקשור ליצירת תוכן.
זה אפילו יותר חשוב משאתה חושב, בגלל משהו שנקרא "הגורם הרענן". תוכן ייחודי הוא אחד הגורמים המשפיעים על ציון הרעננות הזה, וכתוצאה מכך, דירוג מנועי החיפוש עבור אותו דף ספציפי.
אם בחרת לשווק את העסק שלך באופן מקוון, ואז יצירת פוסטים ייחודיים ומועילים לבלוגים אינה אפשרות – זה חובה.

 

פרטים נוספים וליצירת קשר:

כתובת: ברשבסקי 3, ראשון לציון

שעות פעילות: 9.00 עד 18.00

טלפון: 072-338-4444

קידום אתרים https://www.masamedia.co.il