טיפים למיקור חוץ של SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נחשבת לרבים כאחת האסטרטגיות השיווקיות הדיגיטליות החזקות ביותר לצמיחת עסק כלשהו מכל סוג ובכל גודל. אולם כיצד הדבר נעשה תלוי בהיקף הארגון, ובמיוחד באתר האינטרנט שלהם.

עבור חברות גדולות עם שפע של דפי אינטרנט עבור כל אחד מהמוצרים והשירותים שלהם, להשיג הצלחה באמצעות SEO פירושו השקעה של זמן רב ומשאבים פנימיים, שיכולים להימשך חודשים ואף שנים, תלוי ביעדי הפרויקט הרצויים שלהם.

כדי להקל על נטל העלות והזמן ולהישאר תחרותיים בחיפוש האורגני, זה הפך למגמה של ארגונים למיקור חוץ של קידום אתרים שלהם לסוכנויות הממוקמות במדינות כמו הפיליפינים – ומכאן העלייה של מיקור חוץ של SEO SEO.

מיקור חוץ של SEO לקידום אתרים הוא דרך יעילה וחסכונית עבור חברות גדולות לקבל אסטרטגיית SEO ניתנת לפעולה וניתנת להרחבה, אשר מנוסחת באופן ייחודי לעסק שלהם. עם זאת, להצליח בשימוש בגישה זו תלוי עד כמה אתה בונה את אסטרטגית תוכנית התוכנית למיקור חוץ וכמה יכולת סוכנות מיקור החוץ שלך לקידום אתרים SEO.

עם זאת, הבה נסתכל על כמה טיפים וטריקים שיבטיחו שתוכנית מיקור החוץ של SEO שלך לארגון תעבוד עבור הארגון שלך.

  1. הקצה מנהל מצוות הפנים

בדומה לפרויקטים אחרים בתחום מיקור-חוץ, מיקור-חוץ של קידום אתרים בארגון מחייב מישהו מהסגל שלך לפקח על מאמצי הסוכנות לאורך הפרויקט ולקבל החלטות בזמן לאורך הדרך.

ארגונים רבים אינם מצליחים להבין זאת, אך אי-כוח האדם הפנימי שיפקח על כל פרויקט מיקור-החוץ יכול להוביל לתקלות בלתי הפיכות ויקרות מצד הסוכנות, ולמטרות שאינן עומדות בחברה.

כשאתה מקצה כוח אדם לפרויקט, עדיף לבחור מישהו שיש לו ידע נרחב בנושא קידום אתרים ופונקציות עסקיות שיוצאו למיקור חוץ, כך שהוא / היא יוכלו לספק לעובדי קידום אתרים במיקור חוץ את המידע המדויק והמהימן ביותר הנדרש בכדי להתחיל בו כל עבודות הרגל של SEO.

  1. הבהירו את התפקידים מול הסוכנות
ראו גם:  איך להפוך את ה- SEO ליעיל יותר?

חשוב באותה מידה להכיר את כל הסוכנים שיעבדו על פרויקט SEO הארגוני שלכם. בעיקרון, הצוות אמור להיות מסוגל למלא את התפקידים הבאים:

  • מנהיג פרויקטים – שחקן צוות המפתח שיציב אסטרטגיית קידום אתרים כוללת, יעקוב אחר כל היוזמות ויעביר תפיסות טכניות ויישום הן למנהל הראשי הפנימי של הלקוח והן לצוות קידום אתרים במיקור חוץ.
  • צוות אאוטקראץ 'ובניית קישורים – אלה האנשים אשר יתקשרו וייצרו מערכת יחסים מתמשכת עם בלוגרים ומשפיעים רלוונטיים שייצרו הזדמנויות יקרות ערך להפצת תוכן ולקידום.
  • כותבי תוכן – שחקני צוות אלה חייבים להיות בעלי יכולת שיווק ותוכן SEO בכדי ליצור ביעילות קטעי תוכן מרתקים כמו בלוגים, ניירות לבנים, אינפוגרפיקה, עותקי אינטרנט, ועלוני דוא"ל, בין היתר.
  • מעצבים גרפיים – קיום זוג או יותר של מעצבים גרפיים יצירתיים הוא קריטי להעלאת עותקי טקסט, לעיצוב דפי אינטרנט מפוארים וליצירת נכסים חזותיים לקמפיינים היקפיים.
  • ניהול חשבונות – על הסוכנות לספק לך צוות אמין אשר ינהל סוגיות בפרויקט עם צמיחתן, ויציג הזדמנויות אפשריות שיכולות לעזור למקסם את השקעתך במיקור חוץ.
  1. בדוק אם לסוכנות יש פלטפורמת SEO בעלת יכולת עסק ארגונית

פלטפורמות SEO של ארגונים הם בדרך כלל כלים מבוססי מנוי המשמשים למעקב אחר הביצועים של אתר האינטרנט והדפים של הארגון. בהשוואה לכלי SEO בסיסיים, כלי SEO בדרגה ארגונית כוללים תכונות מתקדמות כמו מעקב אחר דרגות ארגוניות בינלאומיות וממשקי API לשילוב וניהול נתונים של צד שלישי. הם גם מתעדכנים בזמן אמת כמעט על ידי המפתחים שלהם, כך שהם מסוגלים לספק את הדיווח המדויק ביותר על הביצועים המתאים לארגון.

כמה מפלטפורמות SEO המובילות בארגון הן:

  • SEMRush
  • BrightEdge
  • מנצח
  • SearchMetrics
  • DeepCrawl

כאשר משתמשים בהן אסטרטגית, פלטפורמות קידום אתרים ארגוניות יכולות להפוך את פרויקט SEO בקנה מידה גדול לניהול יותר, כך שהוא תקן לבחור סוכנות מיקור חוץ עם כלי כזה במקום. חשוב גם שלסוכנות יהיה ניסיון משמעותי בשימוש בהם; תוכלו לאמת זאת על ידי שאלתם כיצד הם מתכננים להשתמש בפלטפורמה לטובת החברה שלכם ולשיפור השורה התחתונה שלכם.

  1. וודא שהסוכנות משתמשת במערכת לניהול פרויקטים
ראו גם:  חשיבות פרמטרים לקידום אתרים

אכן, פרויקט מאורגן הוא פרויקט שיש לו פחות סיכוי לבעיות. אם אתה שואף לבצע את תוכנית מיקור החוץ של SEO לארגונים בצורה חלקה ומאורגנת ככל האפשר, חשוב מאוד שהסוכנות שבחרת תשתמש בניהול פרויקטים שכל אחד מהצוות יוכל לגשת אליו בקלות – גם אם הם מחוץ למשרד.

אנו בשיווק דיגיטלי בפיליפינים אנו משתמשים ב- BaseCamp ככלי ניהול הפרויקטים שלנו בגלל הממשק האינטואיטיבי שלו שאפילו המתחילים יכולים לנווט בקלות, בנוסף שהוא מבוסס בענן. ישנן אפשרויות רבות אחרות בשוק, אך מה שחשוב הוא שהסוכנות שבחרת תצטרך לקחת זמן כדי להנחות את אנשיך המשתמשים בפלטפורמה זו.

  1. בקשה לדוח לדוגמא

לפני שתצללו ישר לחתימה על חוזה, חובה גם שציפיותיכם תואמות את מה שהסוכנות יכולה לספק בעצם, במיוחד כשמדובר בדוחות ביצועי SEO.

כדי לקבל תובנה טובה יותר הכוללת את דוח ביצועי ה- SEO שלהם, אתה יכול לבקש מדגם מהסוכנות ולראות אם הוא כולל את הנתונים שחשובים בפועל לקמפיין שלך.

פעולה זו לא רק תבטיח שתקבל דוח מותאם אישית הרלוונטי ליעדי הפרויקט שלך, אלא גם תעזור לך להשוות דוח זה לסוכנויות אחרות שאתה בוחר כרגע.

  1. הפעל את פעולה אחת במשותף למיקור חוץ בכל פעם

חשיבה שמיקור חוץ של קידום אתרים בארגון צריך לתקן באופן מיידי את כל מה שאינו תקין באתר שלך יכולה להיות טעות אנושה. כמו בכל פרויקטים במיקור חוץ, הוצאת דברים בחיפוש SEO בארגונים יכולה להוביל לכמה היבטים מהותיים שיש להתעלם מהם, ולהפספס הזדמנויות רבות לטווח הארוך.

גורם ההצלחה הנפוץ בין כל עבודות SEO בכל קנה מידה הוא סבלנות. אפילו עם קידום אתרים ארגוני, אתר שמטרתו להיות תחרותי בטווח הארוך ידרוש השקעה של זמן וכסף – או שניהם. אם אתה ממקד יותר מדי מההשקעות שלך ב- SEO, בתקווה שזה יביא את תוצאות הרקיע שלך מייד, אתה מגדיר את עצמך במהירות לאכזבה.

כמו כן, ייתכן שהאתר שלך לא יהיה מותאם כראוי בכדי להתאים לתנופה מיידית זו. אם תבצע שינויים ב- SEO באתר שלך בבת אחת, יתכן שהוא לא יוכל להמיר את המבקרים הללו לקונים ביעילות, כך שזרזת התהליך רק תגביר את ההפסדים שלך.

סיכום

ראו גם:  ניהול הפרסום במגזר העסקי

כאשר נעשה נכון, מיקור חוץ של קידום אתרים בארגון לא יכול רק לעזור לך להשיג נראות חיפוש אורגנית טובה יותר, אלא גם לבנות פלטפורמה מקוונת המסוגלת להשיג הזדמנויות עסקיות חדשות ואף ליצור שותפות אסטרטגית עם שחקנים אחרים בתעשייה לאורך זמן. הקפידו ליישם את הטיפים הללו, ואתם בדרך למסע מוצלח במיקור חוץ של קידום אתרים ב- SEO.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of